joi, 5 noiembrie 2009

Nu stiu ce sa zic...Trist dar real..

Imi dau seama ca "x" nu mai vrea sa aibe vreo legatura cu mine...nu suna,dupa ce eu sun zilnic si nu raspunde la mesaje...si dupa ce il sun observ ca are telefonul inchis...dubios...chiar daca stiu ca "x" nu ar face asta...dar pur si simplu cred asta..parca o simt! Acuma nu e batut in cuie dar poate fii batut curand...sper ca nu...poate nu vb cu "x" zilnic dar macar o data la 2 zile...sper...si voi spera pana cand aceasta speranta se va stinge..si ei bine..cand se va stinge nu va mai exista nimic...imi vor rascoli singura punberi de fum si intrebari care pana la urma nu va duce decat la nimic..imi voi simti sufletul gol dar dupa ce timpul isi va lasa imprenta il voi stii pe "x" ca pe o veche amintire..din pacate..

P.S: Asta se poate intampla la mai multi dar vor trece peste aceasta dureroasa suferinta dar din pacate nu poate fii stearsa definitiv...ci va ramane inchis in noi toata viata...
  • Nu mi s-a intamplat mie! Dar parca as simti suferinta pe care a trait-o "y"...

Un comentariu: